irinadehartie.blogspot.com Web analytics

miercuri, 12 august 2009

Topspin. Talent. Vise

Avea cam zece ani. O paletă de tenis în mână şi-o bicicletă fără frâne în curte. Tenişi albaştri, rupţi de frâna de picior, şi-un tricou negru, puţin lung. Asfaltul era mai moale. Şi se mătura mai des. Astăzi praful caută gropi să se-ascundă şi n-are timp de odihnă. Undeva în capătul oraşului era un magazin în care nu intrase niciodată, deşi îşi dorea. Şi-o casă pe care visa s-o cumpere într-o zi şi din pereţi să-i curgă cărţi de la 1833 uitate de amanta proprietarului. Deşi nu ştia încă să viseze.
În celălalt capăt al oraşului se deschidea muzeul. La coadă la muzeu nu stau copiii de zece ani! Eu cred că tenişii te-au dus acolo...Şi racheta s-a desfăcut de mânuţa de copil şi s-a transformat în pensulă, frânele s-au transformat în acceleraţie şi i-au curs culori şi tenişii...tenişii au rămas tenişi. Deşi mi-ar fi plăcut să fie roşii.


Mi-ar plăcea să am o galerie de artă. O librărie. O bibliotecă.Şi-un suflet mai puţin imaginar.

Îmi spui şi mie ce culoare are galbenul în italiană?

Niciun comentariu: