irinadehartie.blogspot.com Web analytics

vineri, 14 august 2009

Lady

Da. Dacă aş fi o barză spaniolă şi ciufulită m-aş trezi dimineaţa în sutien, aş colora cu aripile toţi norii nervoşi şi mi-aş arunca din cuib toate hainele din epoca anterioară. Dacă m-aş trezi frigider-gibon şi neîmplinit aş mânca numai freon prăjit şi-aş refuza orice cerere de ofertă care nu mi-ar oferi o bomboană cu ciocolată şi portocale. Şi dacă aş fi chiar portocală...aş fi foarte albastră şi foarte picantă. M-aş numi oricum, dar pe tine te-aş muşca de dinţi dacă ai încerca să mă săruţi. Şi dacă aş fi sărut,dinte sau cal înaripat n-aş fi sub nicio formă rebel. M-aş purta cochet şi m-aş ascunde de toate cuvintele care încep cu a pe sub toate consoanele dezbrăcate. Să ne trezim pe şifonier, aş zice. Chiar dacă eu nu sunt de aici şi tu eşti fascinant.

2 comentarii:

Teodor spunea...

nu stiam ca berzele poarta sutien...& eu propun o trezire in sifonier, e mai interesanta :)))) am la activ una SUB sifonier, dar nu te gandi la vreo betie, eram mic

K. spunea...

Asta-o bună!:) Copiii se trezesc sub pat de obicei. Pe sub frigider n-ai avut nicio experienţă?:)