irinadehartie.blogspot.com Web analytics

luni, 17 august 2009

Pe nasul meu

Am o brăţară de lemn crem şi fier albastru care se crede adusă din Germania deşi pe capsa de final scrie clar St. Tropez.
Am o pereche de ochelari aproape-furaţi acum aproape-zece ani de pe nasul unui aproape-bărbat de cincisprezece ani aproape-cu-o-riglă mai înalt decât părul meu. Le-am schimbat lentilele, ramele, ochii şi nasul şi-acum sunt ai mei ca să nu se poată plânge nimeni de incosecvenţa literelor cusute cu aţă dentară.
Chiuveta mea e şi ea puţin mioapă şi de câte ori mă spăl pe dinţi din gură îmi alunecă priviri exact către centrul picăturilor de apă. Picături aproape speriate de câte-o citire răutăcioasă a apometelor.
Ochelarii şi brăţara nu se sincronizează din ambiţie.
Arogante ca şi tine, se întreabă ce legătură au dinţii, rigla şi apometrele cu frumuseţea.

Un comentariu:

Teodor spunea...

nu aproape ci sigur m-ai fermecat :P