irinadehartie.blogspot.com Web analytics

luni, 3 august 2009

O îngheţată îngheţată

Pe una dintre străzile oraşului pe care îl abandonez de câteva ori pe luna aseară se plimbau doi bărbaţi, două femei şi trei copii cu triciclete. Fiecare cu tricicleta lui. Deşi una s-ar putea să fi fost trotinetă. Din faţă venea o maşină stângace care se ferea de oameni ca de dinozauri. Pe trotuar, pe partea cu şcoala generală, un bătrân îşi plimba câinele auriu şi un copil încerca să-şi lege şireturile şi să fixeze puntea către adolescenţă. Nu-mi place Teleshoppingul, ştii? Pe celălalt trotuar, puţin mai în faţă, un bărbat înalt îşi mângâia delicat măseaua, iar în faţa blocului, la prima scară de lângă şcoală, tinerii căsătoriţi se uitau la perdelele noi abia agăţate la geamuri. Pe strada perpendiculară, puţin mai spre ieşirea din oraş, un magazin cu de toate găzduia o îngheţată amărâtă şi speriată.

2 comentarii:

Teodor spunea...

te-am adaugat in Poiana (mea) lui Iocan :P fara notificare prealabila :)) ha

K. spunea...

Mulţumesc Teodor. Şi eu :)
Aseara am visat câinele auriu. Chiar dacă nu l-am văzut niciodaă. Uite că se mai pot visa şi amintiri inventate. E cam curios cum funcţionează maşinăria asta amintire-realitate-imaginaţie-vis!