irinadehartie.blogspot.com Web analytics

vineri, 28 august 2009

Fara consecinţe


Cum e sfârşit de anotimp şi broaştele ţestoase încep să se transforme-n păpuşi mici de pluş m-am gândit că ar fi cazul să începi să citeşti umbrelele despre care-ţi povesteam şi să le zâmbeşti puţin mai portocaliu chelenerilor, să bei din când în când un Limoncello şi să-ţi convingi cerul să nu-şi opereze nasul, să-l mai lase-un anotimp pistruiat şi-apoi să-i dea cu acuarele albastre ca pe vremea când abecedarul se-mprietenea cu blocul de desen şi treningul pentru sport în ghiozdanul mare şi galben care se chinuia să-i dea bobârnace spatelui tău de copil uimit de sfârşitul de-anotimp.

3 comentarii:

Teodor spunea...

sa imi / ne povestesti odata un vis de-al tau, rogu-te :)

flavius spunea...

servus...
frumos sfîrşit de anotimp la tine... colorat... precum cel ce vine :)
toate cele bune!

K. spunea...

@Teodor Visul ăsta... Despre visul de azi-noapte n-ar fi prea multe de zis. Eram în tren cu un om pe care îl văd o dată la cinci-şase luni în realitate. Am vorbit tot drumul, destul de lung cred. Nu ştiu decât că m-am trezit oarecum emoţionată. Şi fericită. Am mai visat că îmi cumpăram umbrela maro cu căsuţe crem pe care am văzut-o ieri dimineaţă într-un magazin, dar care mi s-a părut scumpă. :) Mă bucur că m-ai întrebat. Aşa am trăit visul de două ori.

@flavius Nu-i aşa că toamna e mai caldă şi mai colorată decât vara? Aproape că mă ard mai tare razele soarelui...Toamna e o lămâie bronzată..:)