irinadehartie.blogspot.com Web analytics

vineri, 7 august 2009

Idei în cor

Îmi plac cascadorii şi acrobaţii, circarii şi Superman. Cred că Batman ar trebui să se îmbrace în alb. Aş sta la etajul patru. Nu beau vodkă, mulţumesc. Şi-mi doresc să găsesc floarea lui Sandy Belle. Probabil că Mark e bucătar în Italia. Solicit tăiere unghiilor marilor rockeri. Căştile miros a radio. Mai ştii cum arătai în halat de baie? Oasele colegilor concediaţi te urmăresc din actele legalizate. Îmi place să cred că ai prăjituri cu vişine în loc de urechi. Mi-am pierdut gândurile pe coloanele romane. Aş putea să te învăţ ceva. Râd pentru ochii tăi. Poţi să-mi apropii dinţii de jos?

2 comentarii:

Anonim spunea...

visineeee:X. foarte frumoase ganduri :*

K. spunea...

Şi vişinată dacă vrei. Cred că s-ar potrivi cu câteva baliverne roşii :) Mulţumesc.