irinadehartie.blogspot.com Web analytics

vineri, 12 martie 2010

To do

Camerele de hotel sunt cuvinte din masa vocabularului pe care oamenii le frecventează o dată, de două ori în viaţă şi le lasă totuşi altora, convinşi sau nu că n-a fost să fie. În luna mai vreau să dorm singură într-o cameră de hotel, în Viena sau Budapesta. Vreau să mă urc singură în tren. Să citesc şi să dorm până ajung. Să mă bucur că am fugit puţin şi că am multe motive să mă întorc. Să mi se ceară buletinul la graniţă şi să nu pot să-l scot pe geam. Să ajung în gară, să mă uit în jur, să scot harta, să cumpăr un calendar, să mă plimb cu ghiozdanul în spate, să fac poze, să nu vorbesc la telefon decât foarte puţin, să nu am internet, să mă-mprietenesc cu un cuvânt nou dintr-o limbă dureroasă şi să dorm agitată pe o lenjerie albă şi tare, ca toate hainele paturilor de hotel. Vă rog să mă lăsaţi. Şi dacă nu e mai, e aprilie, şi dacă nu e aprilie, e iunie. E cald. Şi pot să dorm.

Un comentariu:

Razvan spunea...

Eu te las da e greu singur(a)!!:) Poate ai nevoie de ajutoare:) In mai zicei? puszi!