irinadehartie.blogspot.com Web analytics

miercuri, 3 martie 2010

De drag

Dragul meu drag,

Pe mâna mea dreaptă aleargă convinsă o brăţară cu treizeci şi trei de bile mici şi albastre întrerupte din jocul de poker de un bob de argint cu semne mandarine. Astăzi m-am gândit să te amestec cu cerul plin de bube sau să te colorez cu sare de mare bine păstrată în sticle de plastic cu dop roşu. Mâinile tale aveau gust de ciocolată cu cafea. Am un tezaur. Am un tezaur. Adică am o comoară. Sub perne. Buzele tale se topesc ca legăturile de ardei iuţi în plasele de pânză. Îmi plac pernele albe şi pătrate. Îmi amintesc. Pernele pe care nu dorm prinţese, pernele care se întreabă de ce urechile tale sunt amare şi pernele sub care se zaharisesc comori cumpărate cu albastru de unghii mici. Tu n-ai niciun inel în plus, aşa-i?

Cu drag,
"Mi-e drag."

2 comentarii:

strumfu spunea...

Pt draga mea o imbratishare puternica pt tot ceea ce scri pe blogul tau. P.S....frumos Domne frumos....:)

K. spunea...

Mulţumesc, dragule.