irinadehartie.blogspot.com Web analytics

vineri, 12 martie 2010

Cu ochii fierţi în topaz

Să topim culori în orez cu bob lung! Cred că, dar dacă are loc în mintea ta şi peisajul ăsta, într-o viaţă, mai departe de blugii prespălaţi şi butoanele cu riduri, am fost loc. O grădină, o casă mică sau curtea unui spital. Poate pur şi simplu loc de trecere. Un pod mic de piatră sau o înşiruire de lemne vechi. Sau piatra de sub un râu bolnav. Poate peste sufletele mele s-au scurs amintiri şi s-au îmbrâncit oameni care vorbesc astăzi limbi diferite. Fiecare cu perechea lui de blugi, fără să ştie că s-au iubit şi că i-a chemat aşa şi nu altfel. Cred că într-unul dintre ochii mei a crescut un spic de grâu şi sper, dacă mi se dă voie, să mai existe oameni coloraţi în boabe de orez. Odată, după ce mi-am făcut buletinul, am fiert o oală mare de Pepsi cu o prietenă bună despre care astăzi nu mai ştiu nimic. Cred că n-am avut curaj să aşteptăm explozia. E fantezie, ştii? Ecuaţiile au mai mult de două urechi.

Niciun comentariu: