irinadehartie.blogspot.com Web analytics

sâmbătă, 6 martie 2010

Din cer cad ghiocei răzvrătiţi

Mă fascinează. Hărţile colorate, globul pământesc de carton, reducerile, veiozele cu frunze de bambus, cafeaua, ochelarii şi tricourile isteţe. Mă fascinează oamenii disciplinaţi care nu sunt de acord cu ce fac. Mă fascinează capacitatea de a uita principii. Şi muzica îngroşată cu nisip portughez. Zăpada în martie trebuie să fie o minune. Şi ar trebui să recunoaştem că principiile se amestecă des cu apele de pe hartă, cu ochelarii de pe tricouri şi cu disciplina blestemată pe la colţuri de veioze de bambus.

2 comentarii:

Anonim spunea...

LA multi ani draga mea,pupici!

K. spunea...

Dragă Alinuţa, îţi mulţumesc şi îţi doresc şi eu multe bucurii din cele potrivite şi nepotrivite femeilor! :*