irinadehartie.blogspot.com Web analytics

marți, 7 iulie 2009

la circ

mă întrebam dacă n-ai vrea să vii într-o zi pe la mine. să-ţi arăt oglinda de plastic şi periuţa de dinţi, să-ţi fac o cafea cu miere, să te pun să-mi omori doi gândaci de bucătărie de care mi-e milă, să mă ajuţi să citesc apometrele, să pregătim ultimele exerciţii la matematică pe coperta de carton a unui registru roşu, să-mi povesteşti despre iubita ta din liceu, să îmi spui toate capitalele lumii, să te ascund de vecini după uşa de fier, să te rog să-mi schimbi un bec, să-ţi fac cadou o hârtie xeroxată, să te întreb dacă n-ai vrea să coacem nişte covrigi, să-l sechestrăm pe prietenul tău cel mai bun, să mă sfătuieşti ce să fac cu zgomotul broaştelor, să te rog să-mi pictezi un dicţionar şi să ne cumpărăm hamburgere de la piaţă, să-ţi propun să fugim toată pauza mare în lume şi să-ne-ntoarcem la şi cinci, răzvrătiţi şi rebeli, plini de zăpadă în mijlocul verii, din ce în ce mai atenţi la aspectele materiale ale vieţii, până ne aducem aminte că am crescut puţin, doar puţin. că pauzele sunt acum de o oră şi nu ne mai ajung.

câteodată ţin minte numere de telefon. fix.
când tastele îşi pierd rostul apelez serviciul "imaginaţie".
n-am fost niciodată plină de zăpadă în mijlocul verii. dar am visat.
imediat! 30- dacă e nevoie

Niciun comentariu: