irinadehartie.blogspot.com Web analytics

vineri, 10 iulie 2009

Lipeşti lipici lipeşti


Am o bandă adezivă şi trei foi autocolante, un tub de superglue, o mămăligă mucegăită şi doi nasturi desfăcuţi la blugi. Am o saltea cu apă lipicioasă de la broscuţe, trei sute de taste apăsate într-o oră, degetele fără amprentă şi fără conţinut, săptămâni întregi de simpatizare cu comunitatea misoginilor, soluţii de otrăvit flori nevinovate, nişte gumă de mestecat lipită pe pantofi, am două mii cinci sute de paltoane necumpărate şi rupte de altcineva până acum. Am mămăligă proaspătă, dar o ţin ascunsă pentru că nu e artistică, am ochi albaştri, dar îi pictez cu cărămizi albe ca să nu fiu adecvată şi nu în ultimul rând am flori de câmp tocate în robotul de bucătărie ca să ştie şi ele ce e tehnologia. Ecranul de la telefon insistă. Poate-i lipesc o palmă mucegăită, fără amprente şi mai ales obosită de atata tocat flori în formă de trompetă cu gât auriu.

Niciun comentariu: