irinadehartie.blogspot.com Web analytics

joi, 2 iulie 2009

Libelulesc

Am o agrafă mare, opt cărţi de vizită, trei pantofi şi-o cutie de carton plină cu îngeri. Colorez ca să nu tac, visez ca să nu mint şi deschid sticle de suc ca să nu plec. Visez mult. Foarte mult. Cu ochi sau fără; de cele mai multe ori de plictiseală. Mă gândesc să mă mut. De prea multă visare.

Dacă duci gunoiul joia, la nouă dimineaţa, pe pantalonii tăi negri se va aşeza o libelulă mică. Verde. De prea multă visare.

Un comentariu:

Şerban Tomşa spunea...

Nu încetez să mă minunez de talentul Dumneavoastră... Cuvintele pe care le trimiteţi în lume îmi îndulcesc insomnia dură care m-a luat în primire de vreo câteva săptămâni. În plus, sunt supărat că în textul "Gheţarului" s-au strecurat greşeli de literă ... O eroare mare este la pagina 353 : în loc de "Lecţie de poezie" de Florina Ilis, corect era "Lecţie de poezie" de Simona Popescu.