irinadehartie.blogspot.com Web analytics

vineri, 10 iulie 2009

Covoraş de idei

Oare cât era de rău tatăl lui Franz Kafka?
Somnul soldaţilor în război a rămas suspendat.
Îmi amintesc merele şi prosoapele triste.
Tot unghia de la inelar e cea mai frumoasă.
Printr-un loc chiar acum trec trei elefanţi frustraţi.
Am nevoie de mai multă vreme goală.
O să le spun despre diferenţa dintre ţăranul de la ţară şi ceilalţi.
Şi mie mi-a spus cineva. De mai multe ori. Până am înţeles.Cred.
Îmi plac cârligele de rufe mici. Cu care se prind fotografii ude.
Am adormit la trei cu genunchii muşcaţi.
Preşedinţi asiatici cu ochelari negri.
Mişcările cărămizilor la subsol. Artă solară. Subsolară.

Un comentariu:

Şerban Tomşa spunea...

Am fost plecat o vreme şi abia acum pot admira noul aspect al blogului Dumneavoastră. Superb, extraordinar ! Şi scrieţi din ce în ce mai profund, mai legat, mai frumos...