irinadehartie.blogspot.com Web analytics

marți, 14 iulie 2009

Căţărată pe bibliografii complexe


Aladin s-a plimbat des prin mare. Cu coralii. Şi cu zânele parfumate. Cu sticle sparte. Parfumate cu sticle sparte. Mi s-a destăinuit într-o zi. Îl bănuiam de ipocrizie şi de interese ascunse. Apoi mi-a povestit despre mare şi despre corali, despre zâne şi despre sticle. Despre parfumul din sticlele sparte de bere. Şi mi-a curs un stilou de lacrimă. L-am lăsat să se rostogolească până peniţa mi-a atins vârful nasului. Atunci m-am uitat în oglinda de pe şoldul lui Aladin şi-am văzut că eram plină de cerneală. Marea s-a plimbat des prin Aladin. Prin ochii plini de cerneală ai lui Aladin. Îi era frică să povestească, dar nu se lăsa înfrânt de numele ruşilor. Melcii erau rude cu Aladin. Se certaseră totuşi pe avere. Stăteam amândoi suspendaţi pe un stâlp de electricitate din Orientul Înlăturat şi ne plângeam viitorul fiecare indundat de alte ape. Aladin se uita la seriale. Îşi lua în fiecare seară câte-un DVD şi se îngropa cu el sub călătoriile marinarilor sălbatici. De fiecare dată când râdea sau plângea impresionat de câte-o poveste, marinarii îl hrăneau cu cotoare de varză. Eu şi Aladin eram fraţi de suferinţă. Mie-mi plângeau ochii cerneală, lui îi curgeau buzele-a varză.Şi ştiţi cine ne invidia cel mai tare? Solstiţiul de vară, nefericitul...

Niciun comentariu: