irinadehartie.blogspot.com Web analytics

miercuri, 6 ianuarie 2010

"Hearts burst into fire"

În lumea mea ninge cu aşternuturi reci. Reci şi verzi. Cu elefanţi serioşi care nu mănâncă decât flori ofilite de lotus. Câteodată, cu fierul de călcat scos din priză, îmi calc lumea. Lumea are ochelari de plastic colorat. În boxele lumii tale se recită rock american fals. Rock american în sticle mici de rom britanic transportate în buzunare de milonga. Ieri m-am trezit drogată de mirosul de aţă portocalie înfăşurată în oameni de cărbune cu nas alb. M-am trezit cu corpul trist şi lumea de hârtie ruptă. Îmi place să dorm câte două ore înainte de unşpe seara. Trimit trei cuvinte în Orient pentru occidentalii emigranţi. Inima pierde apă. Corpul e nins de elefanţi emoţionaţi. La bariera de la ieşirea din parcarea hotelului răsună delicat trei înjurături fără diacritice. Mă întreb dacă femeia de la semafor e mai fericită decât cea din chioşc. Tocurile pline de mocirlă subtilă, "la revedere.mulţumesc", nu-mi plac oamenii care jură. Nu mă supără fumul de ţigară atâta timp cât nu se agită în blugi. Hamburgeri din Ungaria. Pe lângă noi se scutură cireşii întorşi din primăvară. Minciuni căzute din steag. Mă ignor cu neruşinarea caselor roz. Mânecile pijamalei sunt cărţi de poker. Să am sau să nu mai am timp? Ceasul se mai opreşte şi astăzi. Lumea mea e şifonată şi-mi place. În lumea mea cărţile se scriu cu gheaţă.

Niciun comentariu: