irinadehartie.blogspot.com Web analytics

vineri, 12 februarie 2010

Rezumat.

O zi în care să ţi se ofere o dimineaţă care începe pe la ora două, puţin frig blând, câteva zâmbete, un pliculeţ cu numele tău şi-o mână de bani, alte câteva zâmbete, un cappuccino într-o ceainărie aristocrată, câteva hohote de râs, puţină treabă care nu e a ta, dar pe care o faci cu drag, "cheamă-mi şi mie un taxi, te rog", optimism, perspectiva unui weekend plin de nimic, un telefon, o propunere grea, un drum scurt într-un taxi plin de fum, dar cu vocea ta curată la telefon, câteva negocieri inutile, o plasă cu acte şi promisiunea unor pumni cu bani (de data asta fără pliculeţ- probabil), două chipuri dragi zâmbitoare şi ele, încă o ceainărie care spune şi noaptea bonjour, la fel de aristocrată (mă tot întreb care cappuccino mi-a plăcut mai tare), recuperarea paginilor cu Dragostea în vremea holerei, o veste frumoasă pe care o împart în secret cu tine, un buchet de trandafiri tatuaţi cu bucurie, oboseala şi ameţeala, vorbesc cu tine pe scări, număratul paginilor, surpriza- 180 = 250- , mă plâng pe unde-apuc, nervi, cutiuţa cu mâncare, linişte, începem, pagina 12, de-aici începe greul, mai vorbim puţin la telefon, mă doare jumătate din cap, cred (insist-cred!) că lui Julian i-a plăcut ce am scris aseară, e ora unu, zâmbesc, Antonio a zis astăzi câteva fraze perfect.

2 comentarii:

Razvan spunea...

Ce bine ca s-au inventat ceainariile si cafenelele aristocrate...altfel trebuia sa ne inchiriem tot felul de birouri!

K. spunea...

E din neam! Dar am auzit că tu stai mai mult pe la restaurante...nu-i corect. Eşti prea aristocrat poate :)