irinadehartie.blogspot.com Web analytics

duminică, 14 februarie 2010

Despre orice altceva

Dacă aş putea să scriu cu dinţii. Şi-aş clăti cu vocale toate minciunile pe care aş fi vrut să le spun. Mă creionez cu tuş albastru pentru ochi mici. Eu vin, tu erai aici, eu mai stau, tu pleci puţin în ocean, eu mă înec în chiuvetă, tu repeţi spre răsărit. Pare mai puţin circ acolo, zici. Oraşul regal, oraşul real, mă înec în oraşul telefoanelor cu treizeci şi cinci de minute căzute-n cap şi trezite cu pere prea coapte târâte pe coapse de femeie tânără, tânără sau bătrână, femeie cu ochi plini de întrebări despre timp, despre iulie, despre ţara berilor negre şi despre realitatea regilor fără becuri. Oglinda atârnă pe dulapul cu pijamaua nouă, perele se topesc sub coapsele femeii, femeia cu răspunsuri despre televizor, cuvinte cusute cu flori uscate şi zile care n-au nicio legătură cu luminiţa roşie a cablului care leagă două inimi în explozia dorinţelor căzute în ocna oceanului. Prea multe substantive pentru limba care se supune verbului "a avea".

Niciun comentariu: