irinadehartie.blogspot.com Web analytics

luni, 6 septembrie 2010

Între un cuvânt şi următorul mai am ceva de nespus

E aşa de uşor ce-am eu de spus din când în când că, tot din când în când, mai tac. Mă strecor printre cuvinţele nerostite cu toţi dinţii, apuc de degete câte-o arahidă-n coajă de copac necăjit şi mă gândesc să m-apuc de sentimente. Cântăreţi bătrâni, cu ochi vii, câteodată albaştri, ghiftuiţi cu amuzament în caramel, tatuaje bine întinse şi blugi frumos descompuşi. Sentimente, cum spuneam. Când eram noi mai mici, noi, adică poate doar eu, erau nişte gume pătrate de pepene galben pe care le cumpăram de pe bulevard. Sentimente. Şi apa care ar fi vrut să fie lac secat de la marginea ruinelor, o după-masă despre Love Story şi un şerveţel lăsat pe ultima sută de metri. Cam atât despre sentimente. Nu dăm definiţii. Ne place să citim cartea şi să ne spunem părerea. Ştii? Înţelegi? Mhm.

2 comentarii:

Razvan spunea...

Cum se numea guma aia?!?! Si era paralelipiped dreptunghic....nu patrat:P

K. spunea...

N-am idee dar era un paralelipiped ondulat..:) Ca băncile din Barcelona. Eu cred că era o gumă catalană cu gust de pepene francez care se vindea ilegal la Boroianu. De ce pe Boroianu nu-l cheamă Boroianul? Cu L?