irinadehartie.blogspot.com Web analytics

luni, 25 octombrie 2010

Dimineaţa lui octombrie amar

M-am  trezit acum câteva minute cu idei selenare şi fraţi de iubite de fraţi inventaţi. M-am trezit mai importantă şi mai serioasă decât m-am culcat. Am adormit cu gândul la vreo draperie încă neînţeleasă şi m-am ridicat din pat de parcă peste noapte m-aş fi prefăcut în Siddartha şi mi-aş fi mâncat propriile nelămuriri, de parcă nu numai că n-aş mai fi eu, ci nimeni n-ar mai fi ce era înainte să mă muşte purecii din Personalul în care n-am urcat. Despre Nirvana şi Samsara nu ştiu să scriu. Dar ştiu că portocalele au coajă şi sâmburi. Şi că atunci când, dimineaţa devreme, te trezeşti cu senzaţia că n-ai găsit răspunsul, dar ţi-ai pus întrebarea, e cât se poate de posibil să fi nimerit într-unul dintre cuvintele astea nepretenţioase din altă limbă şi, pentru că nu ştiai unde eşti, să te fi întors grăbit spre casă, unde, chiar dacă verde şi subţire, te aşteaptă canapeaua.

Niciun comentariu: