irinadehartie.blogspot.com Web analytics

luni, 19 octombrie 2009

Povestea unui pierde-viaţă

Am cunoscut un om cu vise. Visează oameni vii. Medic legist. Brazilian şi cârn. Cam atât mi-a spus despre el. În rest a vorbit despre animale exotice, cunoscători de dans matsuri, sălcii uscate şi poeme scurte. Am stat şi-am ascultat şi i-am admirat pielea bronzată de pe pleoape până m-a întrerupt glasul răguşit cu accent aredelenesc. "Dacă-mi dai cincizeci de lei îţi arăt o stafie!" Am zâmbit amar, i-am plâns picioarele goale în mijlocul lui noiembrie şi-am plecat spunându-mi: "Dacă ar fi fost brazilian...poate-ar fi fost medic legist!"

Pietrele semipreţioase se bat prin centre comerciale cu şosetele de iarnă cu clopoţei în timp ce oameni semipreţioşi se bat prin scări de bloc pentru pantofi rupţi.

Niciun comentariu: