irinadehartie.blogspot.com Web analytics

marți, 20 octombrie 2009

Întâlnire pe holurile etajului 9

-Încântat! Sunt un sculptor bătrân cu buze de gălbenele şi cercei de piele albastră. Am diplome peste diplome de la tot felul de diplomaţi şi de fapt tot ce-mi trebuie e zgomotul broaştelor, pe la nouă seara, ca să adorm ca un copil cu febră.
-Eu sunt doar un personaj de desene animate, fără studii şi fără familie. Am crescut în nordul Irlandei şi-acum m-am transferat în butoaie de vin în centrul Asiei. Miros a alcool pentru că degetele mi s-au umplut cu vin roşu. Sângele l-am lăsat pentru inimă şi pentru sculptorii cu febră. Dar îmi pare bine...

2 comentarii:

Şerban Tomşa spunea...

"...şi cercei de piele albastră. Am barba apretată cu lavabilă, îmi cresc cochilii de melc la extremităţile degetelor şi modelez aerul expirat de femeile triste..."
Irina Alexandra, eşti un curcubeu intrând pe fereastra unei biblioteci...

K. spunea...

Mulţumesc, dar îmi lipseşte galbenul. L-am pierdut pe podeaua unei mănăstiri din Evul Mediu, pe undeva prin Franţa, sub o bancă pe care obişnuia să-şi bea ceaiul de guayaba maestrul meu Gabriel Garcia. Pe vremea aceea numele Marquez nu-l ajunsese încă din urmă. Astăzi ceaiul a rămas într-un coş de nuiele, Gabriel s-a trezit în Iran şi Garcia Marquez s-a îmbogăţit cu încă o sută de rupee de singurătate. Eu mă joc cu culorile în căutarea unor buze galbene. M-ai auzit, Gabo?