irinadehartie.blogspot.com Web analytics

duminică, 8 noiembrie 2009

Oboseala generează vise dulci

Mă supărase şi mă iertase. Inelul cu bob alb. Vedeam în el ochi negri compensaţi de ochelari albaştri şi visul de noaptea trecută, pitit cu sălbăticiune subtilă sub plapuma murdară. Ca să-mi amintesc dacă era vorba despre vara din clasa a VII-a sau despre ultimele două zile mi-am sărbătorit neputinţa cu caşcaval afumat de la magazinul din sensul giratoriu. Am coborât solemn pe scările pe care s-a împiedicat cel mai frumos bătrân din Hispanica şi-am strâns în braţe toate culorile de noaptea trecută. Cu tot cu teama, pofta şi neîmplinirea visului. Inelul supraveghea mişcarea ochilor spre dinţii tăi simpatici, urechile aplecate spre buzele tale adunate în cuvinte fără limbă şi gâtul meu în competiţie cu piatra ta. Inelul se gândea la părul care ţi-ar fi putut fi mai lung. Dimineaţa m-a trezit din realitate cu un vis aproape la fel de agitat ca tine.

Niciun comentariu: