irinadehartie.blogspot.com Web analytics

sâmbătă, 12 martie 2011

Să nu visezi

M-am întâlnit cu Freud. Era îmbrăcat urât şi n-avea chef de vorbă. Era cumva nesuferit, dar cu câte-un clipit de gene, dacă îţi acordai puţin timp ca să-l observi, îţi explica trei vise şi-o legătură mută de ceapă. Despre noi se pot spune multe. Eu şi Freud ne întâlnim peste poate de des la ceai, la cafea şi în apă minerală. Ne scufundăm în imagini fără imaginaţie, ne contrazicem pe teme politice şi destul de frecvent ne liniştim unul pe altul cu bătăi pe umăr şi explicaţii despre boli şi tratamente cosmetice. M-am întâlnit cu un bătrân îmbrăcat urât, fără chef de vorbă. Cred că era Freud. Dar la fel de bine putea fi un rege asiatic pe care l-am văzut într-un film despre iubiri şi şcoli şi cocuri mari pline cu gânduri şi nelămuriri roşii. 

Din afară liniştea e mai curată. 

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu-mi placea ca scrie 0 ganduri. Asa ca am comentat si a aparut un gand. Niciodata nu a fost mai usor unui gand sa apara.
Salutari lui Freud! Eu mi-l imaginez intotdeauna cu palarie. Si seamana cu Sherlock Holmes. De ce oare?