irinadehartie.blogspot.com Web analytics

marți, 28 aprilie 2009

Raport de pe front

Mişcă-te! Ia-ţi bagajele şi întoarce-te la bază. Soldaţii ca tine dorm prea bine noaptea ca să îmi mănânce proviziile. Întoarce-te la bancnote şi la cărţile tale de vizită. Ia-ţi şi câinele. Lasă-mă să mă chinui singur cu arsurile şi bolile laptelui de cărprioară. Ia-ţi şi gândurile. Şi să nu te mai întorci! Îmi strici ariergarda, te ştergi pe picioare cu iarba pentru camuflaj şi mai şi urli-n gura mare că tu-ţi dai viaţa pentru ţară şi ea îşi face măşti abrazive cu eforturile tale. Mai taci! Să taci! Şi să nu-mi dai ordine. Să nu-mi asculţi ordinele. Mişcă-te! Du-te la bază şi raportează că pe câmpul de luptă au mai rămas doi. Eu şi inamicul. Du-te şi spune-le că jucăm o partidă de şah şi-apoi murim. Şi fiţi fără grijă. Cheltuielile pentru călătorie le-am plătit deja. Nu trebuie să sacrificaţi bugetul războiului. Continuaţi...

Niciun comentariu: