irinadehartie.blogspot.com Web analytics

marți, 28 aprilie 2009

Ce scria pe spatele buletinului meu

Pot să-ţi împletesc părul? Şi să-ţi cumpăr un câine? Pot să te ating câteodată? Pe umărul drept..dacă ţi-ar plăcea. Aş putea să vin la tine dimineaţa, înainte să bei cafea, ca să mă vezi cu ochii deştepţi ai omului abia trezit. Şi n-o să dorm niciodată cu tine ca să nu-ţi ating perna. Perna ta eşti tu. Când mă uit la perna ta uşor desenată cu scuipatul viselor tale, şifonată şi jumătate dezbrăcată te văd pe tine. Perna ta eşti tu şi eşti a mea. Ai putea să fii perna mea? N-aş mai dormi niciodată. Pot să te duc seara la coafor? Şi să te aştept? Cred că pot să fiu mai îndrăzneţ dacă vrei. Să te sărut. Dar numai dacă vrei. Dacă nu te superi. Sau mai bine nu. Mai bine mă port aşa. Te privesc. Aş vrea să te privesc. Şi să te judec. Să îţi critic toate semnele de pe faţă şi să zic că ar fi mai bine să taci. Dar n-ar fi mai bine. Vorbeşte...vorbeşte tot timpul. Poţi să vorbeşti şi în somn. De undeva din patul meu dezumflat te-aş asculta. Şi nu vreau să te respect tot timpul. Dar dacă tu vrei o să pot. O să te rog câteodată să-mi faci carne la cuptor. Şi mi-ar plăcea să-mi faci. Dar numai ca să te văd fericită şi mândră atunci când eu mânânc fericit.
Mi-ar plăcea să fiu acolo. Măcar să văd tabloul ăsta de anii 90 în care eu îţi spun ţie toate astea, câteva adolescente, câteva casnice, câteva mame şi câteva prostituate plâng, iar tu te bucuri şi în loc să se termine filmul îl pui pe repeat numai ca să mai vezi o dată sfârşitul.

Nu...mulţumesc!

Niciun comentariu: