irinadehartie.blogspot.com Web analytics

miercuri, 8 aprilie 2009

Exerciţiu de cuvânt

Cuvintele izbucneau din stomacul ei ca pauzele mari cu cincisprezece ani în urmă. Cârlionţii pe care nu i-am avut niciodată mi se înăspresc noaptea, vara, pe bulevardul calduţ, când la patiseria de lângă cimitir se coc covrigi cu miere şi vanilie. Şi cuvintele mele izbucnesc din stomacul pe care mi l-aş fi dorit cu cinci ani în urmă.
Avea nevoie de sprijin din partea autorităţilor mondiale şi nu l-a primit. Şi iată că astăzi părul ei stă căzut ca o placă de beton topită de suflul unui balaur înflăcărat.
Cărarea dintre firele mele de păr uns şi firele ei ondulate e sculptată în fiecare dimineaţă de un arhitect copilăros care îşi bate joc de bomboanele pe băţ aruncându-şi-le în stomac printre buzele subţiri.

Niciun comentariu: