irinadehartie.blogspot.com Web analytics

duminică, 26 februarie 2012

Liniște crescută-n ghiveci

Mă apasă un fel de liniște prost croșetată întreruptă doar de tusea ramolită a eu-rilor (nu e-urilor) mele mai puțin curajoase.  Mă caută, mă gâdilă și mă mușcă de urechi, îmi dă ghionturi și fuge prefăcută ba-n sunet de oale nespălate, ba-n cuvinte deștepte. La fel de deștepte ca lichiorul de mere. Cam ca lichiorul de mere. Nu, eu n-am băut lichior de mere. Și nu m-am certat niciodată cu nimeni pe găleata de gunoi, n-am rupt prețul de pe preșurile din magazinul de lactate și nici nu m-am documentat cum ar fi trebuit despre arta împletirii cearșafurilor pentru cupluri nefericite și zgomotoase. Mai mult, de când cu punct-și-n-continuare și colțurile albastre peste care sar delfinii de pluș din magazinele pentru domnișoare fără gene, mă tot bate gândul să-mi neliniștesc liniștea cu câteva grame de zahăr brun, bine bătut în cafea fără povești și să continui cu Saramago și cu zambilele în ghiveci alb-negru fără rădăcini. Sau poate, poate mă cert și eu într-o zi ca oricare cu vreun vecin mai puțin concentrat și-mi risipesc liniștea-n câteva cuvinte deștepte. La fel de deștepte ca lichiorul de mere. 

5 comentarii:

calator spunea...

te citesc de ceva vreme deja... scrii complicat de simplu, in asa fel incat mereu reuseste sa patrunda cate ceva, fie si un cuvant, o fraza...si sa ajunga fix unde trebuie. :)

K. spunea...

Mulțumesc :) Sper să fie așa și să-și găsească fiecare cuvânt locul exact unde trebuie :) Mersi!

Rucsi. spunea...

Bună. vroiam să te felicit pentru blogul tău și pentru cum scrii. Îmi place la nebunie. Ține-o tot așa.
Love, R.

K. spunea...

Mulțumesc Rucsi :) Încerc s-o țin la fel sau să-mbunătățesc ceva...deci să sperăm la mai bine :)

Rucsi. spunea...

Nai pentru ce, și da. sperăm întotdeauna la mai bine. Pupici.
Love,R.