irinadehartie.blogspot.com Web analytics

marți, 27 ianuarie 2009

Captură din imaginar - 1

Când o fi să-ţi găseşti şi tu în sfârşit un talent să-mi spui şi mie. Să deschid naiba geamurile şi să dăm drumul la televizor. Să ne culcăm şi noi pe la 11 noaptea, nu dimineaţa, şi să începem să ne învelim cu plapuma trimisă de mama...că de-aia e iarnă..nu ca să mă înnebuneşti tu cu "inspiraţia pe care ţi-o oferă pledul bleu-vernil de la mentorul din Asia". Şi să-mi spui clar. Să nu mă mai laşi să cred că te-ai convins în sfârşit, că asta era, că "într-o bună zi" e chiar azi pentru ca a doua zi să te trezeşti că de fapt pianul nu e tocmai bun pentru tine deoarece...vezi tu Doamne..."n-am allure". Asta e problema, domnişoară. E simplă, n-are nicio legătură cu dragostea mea, cu ochii tăi frumoşi sau cu pisica fără ureche de la parter. Eşti o talentată fără talent. Nu-ţi ajunge?

Niciun comentariu: