irinadehartie.blogspot.com Web analytics

marți, 16 decembrie 2008

As..

Daca as fuma as fuma Kent 8 scurt. Si daca as bea as bea bere cu lamaie. Si daca n-as fi indragostita as fi nesimtita. Si daca n-as fi fata as fi un monstru fara dinti. Si daca n-as fi romanca as fi nipona. Si daca as manca melci i-as manca fara smantana. Si nu mi-ar placea sa rad pe 20 aprilie. Si as zambi doar asa ca sa te enervez pe tine. Si as minti mult. Si as injura. As injura cum m-ar invata prietenii mei cainii. Pentru ca daca nu m-as fi nascut acolo unde m-am nascut as fi politista. Si m-as stramba de fiecare data cand unul din voi ar spune ceva inteligent. Si daca nu mi-ar placea fizica de clasa a IX-a, mi-ar placea chimia de-a VIII-a. Si tot n-as avea nevoie de sfaturi din carti. Si as rupe toate tratatele de sociopsihologie si m-as imbata cu gume turbo. Si pe tine te-as imbraca in biscuiti cu bobite colorate deasupra si cu crema spumoasa la mijloc. Si m-ar chema Josefa. Si as avea nevoie de putina speranta schioapa si as zbura pe aripa stanga a avionului pana in Tenerife. Si-acolo as canta la pian in mijlocul unui bulevard nou. Si as rade de crizele lor de isterie. As rade cu tot cu somajul lor si cu viata mea de imigrant. As fi urat de justitie si as fi cam urata in oglinda. Pentru ca n-as avea prieteni si nici n-as ghici cum sa ma opresc cand e rosu. As sta cu picioarele incrucisate si m-as speria de privirile reci ale braziliencelor. Si m-ar apasa o durere de spate. Si poate m-ar cauta prin pivnite vechi securistii. Si mi-ar gasi poate pozele rupte. Si poate n-as fi batrana. As fi inchisa intr-un lagar si n-as mai vorbi romaneste decat cu mine cand m-as droga cu iagatele de prin padurile eschimosilor. Si viata mea ar fi in GULAG ca a Anitei Nandris Cudla fara copii. Copiii i-as lasa sa plece cu Florea si eu as ramane cu vreun Chirica sa ne uitam la Harry Potter calare pe oleni...Si-apoi m-as intoarce acasa si as fuma Kent 8 scurt si m-as oftica daca n-ar mai fi bere in frigider.

Niciun comentariu: