irinadehartie.blogspot.com Web analytics

duminică, 12 octombrie 2008

Inactualitatea lumii in care traiesc numai eu

Am 22 de ani si luna octombrie m-a prins fara paturi groase si fara pijamale. Imi place sa rad cand ma trezesc dar nu o fac niciodata si din cand in cand ma prefac ca schimb canalele cu telefonul pe post de telecomanda si cu tabloul in rolul televizorului. Sunt si eu, ca si tine, unul dintre cei 7 calutzi ai Cenusaresei, si din cand in cand, cand ma lasa Secretariatul de Urgenta al Politiei Municipale Timisoara, ma lupt si cu mama vitrega si cu vanatorul in acelasi timp. Imi place sa dau ploaia la maxim cand ma inteleg bine cu Dumnezeu si imi place sa-i innod razele soarelui cand doarme. Sunt un pic nervoasa cand aplic formule matematice noroiului in care mai cade din cand Stefan cel Mare si de cele mai multe ori sunt apostrofata de presedintele Romaniei cand gresesc. N-am nicio meserie si se pare ca din pachetul meu de carti de joc lipseste cea a profesiei banoase. Imi plac jeleurile in forma de sticle de Coca-Cola pentru ca imi place sa-l cred pe Fito cand vobeste despre ochii tai "del color de la Coca-Cola"...Corpul meu e compus din doua parti...cea care ma doare si cea care nu ma doare.Inima mea e conservata bine de partea stanga intr-un seif de matase rosie.

Niciun comentariu: