irinadehartie.blogspot.com Web analytics

joi, 22 decembrie 2016

Gramatică și zaruri

La teatrul de pe pervazul minții mele se folosesc schimonoseli de toate soiurile ca să nu trezim actorii. Visez corturi de rapiță și caut în dicționare cuvinte agricole cu consoane proprii. Azi noapte am sărit peste un r mic de mână și cineva legase câinele de un stâlp pe care de sus de tot îl țintea soția tehnicianului. Nu știu cum se face că dacă scriu, citesc cu voce tare și dacă tac aud stâlpul cum îngână lebede.
Am niște vorbe și niște personaje de coșmar ascunse-ntr-o balanță cu număr la loterie și tind să cred că oamenii pe care nu-i cunosc n-au învățat încă abecedarul și trăiesc destul de bine fără existența mea de articol nehotărât. 

Lipsa de coerență e a mea, să nu învinovățim dramele, palmele sau falsa stabilitate economică a țărilor în care nu trăiesc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai deschis inca o data blogul tau, icepem din nou sa citim Cuvintele tale.

Irina Alexandra spunea...

Mulțumesc, și eu mă bucur! :)