irinadehartie.blogspot.com Web analytics

joi, 4 iunie 2009

Cum se vede lumea altfel



Îmi place joia pentru că e scurtă, veselă şi începe cu j. Niciodată nu mi-au plăcut cifrele impare. Mi se par viclene şi arţăgoase. Şi mă supără când se strâmbă la complexul de inferioritate al celor pe perechi. Litera G mi s-a părut întotdeauna o femeie bătrână îmbrăcată în negru,cu fundul mare şi un coş pe unul din coate. Merele mi se par mai sufletise decât perele. Cireşele mai sincere decât căpşunile. Îmi place luna decembrie. Iulie e ascuţită. August e palidă. Handbalul e mai greu decât fotbalul. Zodiacul e o prostie deşteaptă. Seara e mai blândă decât orice altceva. Ca supa de pui. Şi mă înspăimânt când văd pene de gâscă legate cu aţe de roşu. Mă gândesc să mă fac australiancă. Poate că în spatele acestui cuvânt stă altul pe care nu pot să îl spun pentru că e ceaţă. Şi e iunie. N-ar trebui să fie ceaţă.
Şi mie îmi place sucul de portocale dimineaţa.
Cu toate astea: "An apple juice, please!"

Niciun comentariu: