irinadehartie.blogspot.com Web analytics

vineri, 6 iulie 2012

De pe munte se coboară în gând

Am hotărât astăzi că-mi place să fac lucruri fără rost și să le scriu ca să pară mai reale. Pentru că nu pot să le dezvălui pe toate acum (secrete de om fără alineat), înșir doar câteva. 

În ultima vreme îmi place să mă plimb cu biciclete necumpărate prin magazine goale. Să mănânc bomboane mici și colorate în trenuri gri. Să încerc să-i conving pe alții să cumpere corturi. Să citesc desculță cărți care nu-mi plac prea tare la început pentru că personajele nu prea știu să se iubească. Să dorm spate-n spate cu pisica altora. Să bat din palme când ascult muzică-n căști mici și-ascunse. Să repar aparate despre care cred că merg cu suflet. Să aflu că, deși au nevoie de curent, le-am reparat. Să mă despart de aproape-necunoscuți în gări aglomerate. Să-mi măsor gândurile cu grinzi pentru poduri fără șosete. Și floarea soarelui. Îmi place floarea soarelui. Pentru că strălucește și moare în același timp. 

Niciun comentariu: