irinadehartie.blogspot.com Web analytics

luni, 7 iunie 2010

Tatuaj

Pentru că m-am sălbăticit până la limitele de sud ale caracterului strămoşilor mei, m-am gândit să silabisesc astăzi trei cuvinte sănătoase: sunt, eşti şi are. Trenul meu e mai scump decât luna. Şi nu-l vând pentru că am nevoie de susţinere ferată. În obrajii celor doi maci de pe calea ferată se pierd nenoriciri de argint bine bătut. Într-o zi o să mă desenez cam aşa: o linie, un triunghi şi-o mătură de sărbători neîmpodobită. Cam aşa.

5 comentarii:

V spunea...

încă o dată, copii, spune-ţi după mine: eu sunt, tu eşti, el are.
Bravo! Acum să trecem la chestii mai serioase, cum ar fi literatura. De preferat din America Latină, dar dacă nu, poate fi şi din SUA. Cu Europa am terminat-o de mult.

K. spunea...

Eu am terminat-o cu toate literaturile din lume. Mă apuc de grădinărit. Pentru gătit cred că nu sunt încă pregătită. Deci...grădinărit stil White Noise şi gătit stil Nueva Novela Historica Latinoamericana. Cam aşa mă gândesc eu. Te pup!

V spunea...

eu aproape devin grădinar profesionist stil Nabokov, dar bucătar, rămân jalnic şi la fel de sărac şi violent ca-n Cidade de Deus.

K. spunea...

Eu nu reuşesc să-mi îngrijesc nici măcar florile DeLillo. Dar mă bazez pe tot felul de zgomote albe şi alte fenomene. Om vedea.

V spunea...

Aproape că nu mă mai simt Lolita nici măcar un pic şi sper ca până diseară să devin un bandit bun de favelă braziliană. Nu ştiu ce se va alege până la urmă, de globalizare.